Laatste voorbereidingen in Nederland - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Annemieke Leusen - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen in Nederland - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Annemieke Leusen - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen in Nederland

Door: Annemieke

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

08 Januari 2014 | Nederland, Zaandam

Even een test of dit werkt....

  • 08 Januari 2014 - 16:48

    Hetty:

    Spannend!!!

  • 08 Januari 2014 - 17:50

    Johanna:

    Ik ga je zeker volgen :)

  • 08 Januari 2014 - 17:56

    Gerry En Koos:

    we gaan zeker je reisverslag volgen Annemieke, veel plezier en kom weer veilig thuis X

  • 08 Januari 2014 - 20:13

    Margreet:

    Veel succes Annemiek en ook veel plezier!

  • 08 Januari 2014 - 20:40

    Lisa:

    Annemiek, een hele fijne tijd gewenst in Uganda. Ben heel benieuwd naar je verhalen!

  • 08 Januari 2014 - 20:52

    Orfhlaith:

    Ja hoor het werkt

  • 08 Januari 2014 - 21:52

    Jackie&nico:

    Wat onwijs gaaf en spannend!!! Ben heel benieuwd naar je verhalen. Veel plezier en be save!!!! Xxx

  • 09 Januari 2014 - 08:29

    Anne-Marie:

    Hoi,
    Ik heb je gister niet meer gesproken daar jullie in vergadering zaten, maar ik wens je veel succes en plezier. Ik ben benieuwd naar je verhalen en of het daar is zoals je in gedachte hebt. Tot over drie maanden.

  • 09 Januari 2014 - 16:09

    Willy:

    Ga je zeker volgen na alle spannende voorbereidingen ben ik zeer benieuwd of het je bevalt.
    Veel succes.

  • 09 Januari 2014 - 16:09

    Andrea :

    Hoi Annemieke
    Veel succes en ik wens je een leerzame en ook spannende tijd. Graag hoor ik je verhalen als je terug bent.

  • 13 Januari 2014 - 11:48

    Marijke:

    Hi Annemiek,

    Wat jammer dat ik je niet persoonlijk een hele goede reis heb kunnen wensen! Hoop dat je veilig en wel aangekomen bent. Heel veel succes daar en ik ben heel erg benieuwd naar je reisverslagen!

    Groetjes,
    Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zaandam

Annemieke

Drie maanden voor mijn masterstudie Antropologie in Kampala, Uganda.

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 8847

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 04 April 2014

Uganda

Landen bezocht: