en natuurlijk familie en collega's!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Annemieke Leusen - WaarBenJij.nu en natuurlijk familie en collega's!! - Reisverslag uit Kampala, Oeganda van Annemieke Leusen - WaarBenJij.nu

en natuurlijk familie en collega's!!

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

24 Maart 2014 | Oeganda, Kampala

Zit ik net nog even naar mijn eigen tekst te kijken. Ben ik iets vergeten! Ik mis natuurlijk ook mijn familie en collega's!! Sorry jongens! Ik moet dit typen altijd zo snel en haastig doen, internet ligt er meer wel dan niet uit. Lekker slap excuus :):)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oeganda, Kampala

Annemieke

Drie maanden voor mijn masterstudie Antropologie in Kampala, Uganda.

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 8853

Voorgaande reizen:

11 Januari 2014 - 04 April 2014

Uganda

Landen bezocht: